1. Online přes e-shop:
Zboží doporučujeme vyhledávat podle originálního čísla Iveco - vyhledávání je přístupné pouze pro registrované zákazníky. Pokud neznáte originální číslo náhradního dílu, kontaktujte nás telefonicky. Pokud již máte náhradní díl dohledán, vložte vámi vybrané zboží do košíku, vyberte způsob doručení a platby a potvrďte objednávku.
Pozor! V menu se nachází pouze úzký výběr z produktů, které máme skladem.
2. telefonicky:
V případě, že neznáte číslo náhradního dílu, můžete nás kontaktovat telefonicky a my Vám náhradní díl pomůžeme dohledat.
Tel. : 00421 41 5625 153
3. Osobně ve skladech firmy Rinoparts s.r.o.
Zboží si můžete vyzvednout osobně v skladech firmy Rinoparts s.r.o., Priemyselná 16, 010 01 Žilina, pondělí-pátek od 7:30-16:30.
4. Přijetí objednávky a její vybavení
Po přijetí objednávky Vás budeme telefonicky nebo emailem kontaktovat, informovat Vás o dostupnosti Vámi objednaného zboží, v případě, že zboží není skladem informovat Vás o přibližné době dodání. Potvrdíme si způsob platby, dopravy a dodací adresu.
5. Doručení objednávky
Zboží Vám bude doručeno prostřednictvím kurýra přepravní společnosti PPL , který Vás před doručením kontaktuje na Vámi zadané tel. číslo.
V případě, že Vás kurýr nezastihne pokusí se Vám doručit zboží na druhý den. Druhý i třetí pokus o doručení je zahrnut v ceně dopravy. *
* Běžné hodiny doručení jsou v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod..
* Zboží nedoručí během víkendů a státních svátků.
* V případě, že si zboží objednáte v pátek, bude Vám doručeno následující pracovní den a to v pondělí.